چرا شما هرگز یک دبی مال را نمی بینید که واقعا کار می کند



تور مالزی. تور دبی و تور استانبول. سه مقصد پرطرفدار تابستانی - دوره تخصصی سئو از پارک آبی با شخصیتها و فیلمهای عربی گرفته تا لگولند دبی، مطمئناً همه اوقات خوبی را سپری میکنند. این دریاچه محلی آرام و زیبا برای گذراندان اوقات فراغت می باشد و افراد می توانند به صورت رایگان برای پیک نیک، کمپینگ، دوچرخه سواری و … دریاچه عشق در وسط یکی از کویرهای بزرگ دبی قرار دارد و به شکل دو قلب می باشد. آبنمای دبی در دریاچه برج الخلیفه واقع شده است و این آبنمای موزیکال دارای بیش از ۶۶۰۰ لامپ می باشد. پارک آبی آکواونچر یکی از پرطرفدارترین و متفاوت ترین پارک های آبی در دبی است. سرزمین دلفینها را میتوان یکی از پر طرفدارترین بخشهای پارک آبی و از مهمترین مراکز تفریحی دبی دانست. در دوردست نیز میتوان برج خلیفه را مشاهده کرد که سر به آسمان بلند کرده است. از معروف ترین این سرسره ها میتوان جمیرا اسکیرا را نام برد که با فاکتور گرفتن سرسره های پارک های آبی آمریکا، بلند ترین و سریع ترین سرسرهی آبی جهان به شمار میآید. این پارک نسبت به خدماتی که به میهمانانش ارائه میدهد یکی از ارزان ترین پارک های آبی امارات به شمار میرود. این اقامتگاه پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان خود ارائه می دهد.

خیلی از مهاجران برای خرید ملک در دبی به این منطقه میآیند. در قلعه لگولند انواع سرگرمیهای کودکانه فراهم شده است. شهر توریستی و زیبای دبی نیز به واسطه داشتن چندین پارک آبی زیبا، بزرگ و مهیج همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران در سرتاسر جهان است. پارک آبی های دبی هم مانند تمام پارک های آبی مقرراتی برای پوشش دارند که باید به آنها توجه کنید. مرکز خرید مارینا مال دبی، مرکز خرید ابن بطوطه و باشگاه گلف امارات در فاصله ۱۰ دقیقه از هتل قرار دارند. همگی از صنایع دستی و خوراکیهای سوریه هستند، که در این غرفه به فروش میرسند. مرکز خرید اژدها مسافتی در حدود ۱۵ هزار متر مربع دارد و در مغازههای آن به فروش اجناس مختلف از قبیل لوازم صوتی، تلویزیون، لپ تاپ، مصالح ساختمانی، مبلمان واسباب بازیهای مختلف میپردازد. در موزه آل شیندقا نمایشگاه های زیادی وجود دارد. از معروف ترین و پرطرفدارترین بازارهای شهر دبی که هم مالکان و هم بازدیدکنندگان ایرانی زیادی را به خود اختصاص داده است! درست است که غالب شهر دبی حالتی کویری دارد، اما یک پیست اسکی سرپوشیده برای دبی درست کردهاند که برخی از بازیهای مناسب برای فصل سرما را در آن، مهیا کردهاند. شهر دبی امروزی حاصل کار شبانهروزی چندین ساله شهرداری و مسئولین این شهر است، اگر دوست دارید روند رشد این شهر را بدانید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید موزه شهرداری دبی این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد. در کنار تمام اینها در این غرفه قسمتی برای پرورش مروارید وجود دارد که مرواریدهای آن را به صورت سفارشی برای مشتریان بر روی لباسها و یا کیف آنها کار میکنند و میدوزند. مزیت مروارید نسبت به سایر سنگ های قیمتی این است که می توان از آن در صورت یافتن استفاده کرد. برای خرید زعفران در امارات از این مرکز عمده فروشی زعفران اصل با ما در ارتباط شوید.

پس برای آشنایی با بازار دبی عمده فروشی با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. مدت زمان بازی حدود 15 دقیقه است که در این بازه باید حداکثر تلاش خود را برای شلیک دقیق و کسب امتیاز به کار بگیرید. در پرواز بیزنس کلاس، حداکثر به حمل ۴۰ کیلوگرم بار مجاز هستید. برای تجربه تفریحات دبی در اتاق باران باید به چند نکته توجه کنید: 1. اگر بلیطتان را آنلاین تهیه کردهاید، باید حتماً ده دقیقه زودتر از زمان بلیط، در اتاق باران حضور یابید؛ 2. برنامه تفریحی اتاق باران حدود 15 دقیقه طول میکشد و اگر کودک به همراه دارید، باید تمام مدت مراقبش باشید؛ 3. لباسهای تیره و درخشان ممکن است در عملکرد حسگرهای تشخیص موقعیت شما، اختلال ایجاد کند؛ 4. امکان عکاسی هنری در این جاذبه تفریحی وجود ندارد؛ مگر آنکه از مجوز مؤسسات هنری شارجه برخوردار باشید؛ 5. حداکثر 6 نفر میتوانند به طور همزمان در اتاق باران حضور داشته باشند. اهمیت موقعیت جغرافیایی و گردشگری دبی باعث شده که بیشتر شهرها و پایتخت های جهان به دبی پرواز مستقیم داشته باشند. جایگاه جغرافیایی مهم این شهر با کشف نفت و موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده که به یکی از بنادر مهم دنیا تبدیل شود، همچنین کشف نفت منجر شد تا کارگران خارجی برای کار در این شهر به سرعت به آن نقل مکان کنند به طوری که در مدت بسیار کوتاهی جمعیت دبی به یکباره سیصد درصد افزایش پیدا کند. در دهکده جهانی دبی هنگامی که در آن پیاده روی میکنید غرفههای بسیار و همچنین رستورانهای متعددی را خواهید دید که عرضه کننده انواع مواد غذایی و همچنین غذاهای کشورهای مختلف میباشند و فرصت خوبی است که در دهکده جهانی دبی انواع غذاهای جهانی را مزه کنید.

۱۱-البرشا-Al-Barsha:این ایستگاه جدید در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و بخش جدید البرشا و اطراف آن را تحت پوشش دارد. موزه قهوه دبی یکی از اولین موزههای قهوهخانه در امارات، در روز 29 سپتامبر 2014 به مناسبت روز جهانی قهوه تاسیس شد. پارک آبی یاس در جزیره یاس بدون شک اولین گزینه ای است که جویندگان ماجراجویی باید از آن دیدن کنند. در این پارک ساحلی که ابعادی به اندازه 106 هکتار دارد، بخش هایی مانند زمین بازی کودک، زمین چمن، بخش باربیکیو، استخر، تالاب، آمفی تئاتر، اجاره دوچرخه و … دست بند های مورد نیاز در پارک آبی آتلانتیس دبی را باید از کلبه هایی که در محوطه پارک به مهمانان حوله می دهند تهیه فرمایید. برج خلیفه که بلندترین ساختمان در جهان و نمادیترین نقطه شهر دبی است، به بلیط نیاز دارد. دبی که به ساختن بزرگترین ساختمان ها و مراکز خرید دنیا راضی نیست، بزرگترین باغ گل جهان را ایجاد کرده است که 2000 متر مربع وسعت دارد و 100 میلیون گل مشهور را در خود جای داده است. طراحی بینقص و بینظیر این ساختمان این امکان را به سالن نمایش میدهد که از حالت سالن تئاتر به حالت سالن کنسرت یا برگزاری مراسمهای مختلف تبدیل شود. همچنین معماری این رستوران نیز به حالت هندی طراحی شده است.

این خانه که در نزدیکی دهانه خور و کنار تونل شندغه واقع شده است، با الهام از معماری خانههای کویری قدیم ایران ساخته شده و مصالح ساخت آن آهک و ساروج است. در پناهگاه حیات وحش راس الخور گونه های مختلف پرندگان نگهداری می شود که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به بازدید پرنده ها در زیستگاه طبیعی آنها بروند. قیمت بلیط این پارک آبی در دبی برای گردشگران حدود ۲۳۵ درهم و برای ساکنان ۱۶۵ درهم هزینه دارد. سرسره ایمان (The leap of faith): این سرسره تنها مخصوص گردشگران نترس می باشد، پس وقت اثبات شجاعتتان است. لگولند با داشتن حدود ۴۰ سرسرهی متنوع، سرگرمی های خانوادگی و مکان هایی نوآورانه مخصوص بازی کودکان مکانی خاص و هیجان انگیز است که کاملا با لگو هایی غول پیکر ساخته شده و دیگر اسباب بازی های آن هم توسط معروف ترین شرکت های تولید کننده اسباب بازی طراحی شده است. استخر جوانان فقط مخصوص مهمانان هتل آتلانتیس می باشد. اما در روزهای دوشنبه و چهارشنبه فقط کودکان و بانوان می توانند از این ساحل استفاده کنند. توصیه میکنیم که در سفر به دبی حتما از گلوبال ویلیج دیدن کنید، حتی اگر فرصت کمی دارید با یک تیر چند نشان بزنید هم با فرهنگهای مختلف جهان آشنا شوید و هم از تفریحات این مکان جذاب لذت ببرید.

ساحل الممرز حتی یک سالن آمفی تئاتر هم دارد و در مناسبت های مختلف برنامه های مفرحی در آن برگزار می شود. در این پارک یک منطقه پیک نیک، یک زمین بازی برای کودکان، و دو استخر بزرگ وجود دارد که همه رایگان و برای عموم آزاد است. سواحل اختصاصی هتلهای دبی تنها برای مسافرانی که در آن هتل خاص اقامت دارند در دسترس است و برای استفاده عموم آزاد نیست. با فهرست برترین سواحل دبی همراه شوید و بهترین مکان را برای استراحت در کنار ساحل انتخاب کنید. پارک ساحلی الممرز یکی از بهترین ساحل های عمومی دبی است و به دلیل امکانات تفریحی متعددی که دارد در بین مردم محلی و توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار است،یکی از نکات جالب در مورد ساحل الممرز این است که دوشنبه ها و چهارشنبه ها این ساحل به زنان و کودکان اختصاص دارد و بانوان مسلمان می توانند آزادانه در این ساحل به تفریح و شنا بپردازند. برخی از محبوب ترین امکانات تفریحی در این پارک عبارتند از: استخر موج (بزرگترین استخر موج در خاورمیانه)، جمیرا سیرا، سرسره آبی 33 متری (108 فوت)، برج سرج و مستر بلسترز. موزه سکه ها در سال 2004 افتتاح شد، در این موزه 8 اتاق وجود دارد که هر کدام موضوع متفاوتی دارند. خوشبختانه در این نقطه از شهر هتلهای با کیفیت زیادی وجود دارند که تنوع قیمتی آنها باعث شده برای انتخاب یکی از آنها دچار مشکل نشوید. در ادامه هزینه بلیط بخش های مختلف ذکر شده است . به طوری که هزینه یک شب ماندن در این هتل حدود ۵۰۰ میلیون تومان است. مسافران محترم تور دبی در صورتی که مایلند برای استفاده بیشتر از زمان تور خود از پرواز صبح به شب استفاده نمایند ، میتوانند در زمان خارج از این ساعات چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا خرید استفاده نمایند .

زمان فعالیت این مرکز خرید از ساعت شنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا ده شب است، اما روزهای پنجشنبه و جمعه تا 12 شب باز است. این پارک آبی در طول هفته از ساعت ۹ صبح تا هشت شب و در روز های آخر هفته از ۹ صبح تا ۹ شب باز است. این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر میزبان بازدیدکننددگان است. اینجا مکانی است که میتوانید از تخفیفهای بزرگ تا ۸۰ درصد در برابر قیمت اصلی برخوردار شوید. این موزه زندگی انسان در این بیابان زمانی متروک را از اوایل هزاره سوم قبل از میلاد به نمایش می گذارد. این جزیره ساخت دست انسان است و بر روی آبهای خلیج فارس ساخته شده است. پارک های آبی دبی با تعداد قابل توجه و کیفیت، بازیهای متنوع و فضاهای فوقالعاده بزرگ از بهترین پارکهای آبی جهان هستند و در صورتی که حتی چند روز در دبی اقامت دارید، امتحان کردن حداقل یک پارک آبی دبی را نباید از دست بدهید. اگر روزهای دوشنبه به این مرکز خرید سر بزنید، شانس با شما یار خواهد بود و به دلیل وجود حراجی ها می توانید، بعضی از کالاها را حتی تا نصف قیمت هم خریداری کنید.

وایلد وادی که حول شخصیت فولکلوری و سنتی عرب، یعنی جحا ساخته شده، اولین پارک آبی ای بود که در خاورمیانه ساخته شد. اولین مورد از آنها تاریخ ضرب سکه را بررسی می کند. دبی ترکیبی از هیجان انگیزترین سرگرمی ها و بزرگترین و با شکوه ترین ساختارهای معروف جهان است . در حالی که تفریحات هیجان انگیز و پرماجرایی برای بزرگسالان در پارک موجود است، یک محل ویژه کودکان نیز وجود دارد که بچه های کوچک می توانند از آن لذت ببرند، علاوه بر این، برای کسانی که تمایل به استراحت و ریلکس کردن دارند یک ساحل خصوصی ۷۰۰ متری در این پارک اختصاص یافته است. در میان پوشش های ضخیم هتل­های 5 ستاره پارک ساحلی کاخ سیاه ساحلی آرام و خصوصی را به نمایش گذاشته است. حال در ادامه به معرفی چند نمونه از سواحل خصوصی دبی می پردازیم. یکی دیگر از سواحل محبوب و پرطرفدار در دبی ساحل جبل علی است. این ساحل را به یک منطقهی محبوب تبدیل کرده است. موزه زنان دبی نقش های مختلفی را که زنان در تبدیل امارات متحده عربی به شهری تاریخی ایفا کرده اند برجسته می کند. به گونه ای که لحظاتی را در بالا احساس بی وزنی می کنید و ناگهان بر سطح زمین باز خواهید گشت. در این شهر مدرن و کویری مهیج ترین پارک های آبی واقع شده است که شما در بدو ورود به این پارک ها متحیر خواهید شد، زیرا در چنین شهر کویری، قرار داشتن این پارک های آبی با آب و هوای بی نظیر به دور از ذهن می باشد. آیا اصلا از نظر شما چنین چیزی ممکن است؟ شک نکنید که این سرسرهی فوقالعاده بزرگ قلب شما را به پرسرعتترین تپش ممکن وا میدارد!

در انتها خطوط آبی و بنفش این مترو همچنان با 47 ایستگاه در مسیر خود و ایجاد یک شبکه گسترده، انقلابی بزرگ در سیستم حملونقل عمومی این شهر توریستی ایجاد کرده است. در داخل بازار یک محیط کوچک و جذاب برای بازی کودکان وجود دارد. این بازار از فروشگاههای کوچک و مکانیزه تا فروشگاههای بزرگتر با برندهای محلی و بینالمللی تنوع دارد. بهتر است بدانید که از آن جا که افراد زیادی از این بازار بازدید می کنند، بهتر است تا آخر هفته یا بعدازظهرها به آن نروید. همچنین در این مجموعه رودخانهای وجود دارد که بچهها میتوانند در آن با قایقهایی که خودشان با لگو ساختهاند، قایقرانی کنند. به عنوان یکی دیگر از جذاب ترین تفریحات رایگان دبی می توان به گشت و گذار در ریورلند اشاره نمود. درنهایت خوب است اشاره کنیم که در این مجتمع علاوهبر واحدهای تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی نیز فراهم شده است. در این شهر بازدید برخی از جاذبههای گردشگری رایگان است که از جمله باید به سواحل آن اشاره کنیم. در میان بیشمار سواحل دبی و گزینههای مختلف برای تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و استراحت، کدام ساحل دبی را بیشتر از همه دوست دارید و به ما پیشنهاد میکنید؟ ساحل بادبادک (کایت) بخشی از ساحل ام سقیم و در بخش شمالی آن است که ساحلی پهن و مسطح بوده و جایی است که میتوانید برای اجارهی کایاک و تخته پارویی بروید.

وجه تسمیه بازار از بنیانگذار آن «مرشد العصیمی» گرفته شده که یک تاجر کویتی بوده است. وقتی به این شهر بروید، متوجه میشوید که برای رفتن به بسیاری از نقاط شهر باید از تاکسی استفاده کنید. در این شهر مراکز خرید بزرگی نظیر دبی مال، امارات مال، سیتی سنتر دیره و … یکی از جذاب ترین قیمت های این ساحل ماسه های شنی نرم بسیار تمیز آن می باشد که می توانید با قدم زدن در بین آنها و در نزدیک ساحل لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید. گردشگران زیادی به این ساحل رفت و آمد دارند؛ زیرا که ساحل بسیار تمیزی دارد. برندهایی مانند Chanel ،Alexander McQueen ،Celine و بسیاری دیگر اقلام لوکسی دارند که گردشگران به دلیل قیمت گرانشان به سختی میتوانند آنها را بخرند. این فروشگاه محصولات خوبی را ارائه می دهد که علاوه بر ارزان بودن، کیفیت خوبی نیز دارند. شما می توانید بلیت های ۱ روزه و یا چند روزه ما را که هر کدام از آنها گزینه های قابل تغییر مختلفی را، ارائه می دهند را انتخاب کنید. آکواکوندا با طول ۲۵ متر و عرض ۹.۲ متر به عنوان “The World’s Largest Waterslide” (بزرگترین سرسره آبی جهان) معروف است و تجربهی بینظیری از لغزش و سرعت در آب را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. این بازار در طول دهه 1980 بازسازی گستردهای شد تا مشتریانش افزایش یابند. مهم نیست که تا چه حد ورزیده یا اهل ورزش باشید، در هر صورت همیشه در پارک آبی آکوافان دبی به شما خوش میگذرد!

اوبر و کریم از جمله اپلیکیشنهای رزرو تاکسی در دبی است. پس اگر از هیجان بالا و ترس استقبال می کنید، سوار بر این سرسره هیجان انگیز شوید. تنها اگر از هیجان بالا لذت می برید، این سرسره U شکل را امتحان کنید. برای امتحان این کار لازم نیست که حتما شیرجه زنی ماهر باشید. از طرفی غرفه امالشیف واقع در چندقدمی ساحل جمیرا است که در سال ۱۹۵۵ به عنوان اقامتگاه تابستانی شیخ رشید بن سعید آل مکتوم، از بلوکهای مرجانی و گچ و با دکوراسیونی الهام گرفته از طبیعت ساخته شد، این اقامتگاه درک بهتری از شیوه زندگی پرطرفدار حاکمان دبی را برای مسافرین فراهم میکند. به همین دلیل امنیت کاملی دارد در این پارک حدود ۳۰ سرسره مختلف، انواع کافه و رستوران وجود دارد. در سواحل عمومی روزهایی وجود دارد (بستگی دارد) که فقط زنان اجازه ورود دارند. نه فقط در دبی بلکه در سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه، اندونزی و مالزری نیست پوشش در سواحل و خیابانها کاملا آزاد است. امروزه پدیده سلفی جزو پرطرفدارترین نوع عکاسی بشمار میرود که نه تنها علاقهمندان به هنر عکاسی حرفهای بلکه همگی افراد جامعه را در برمیگیرد. موزه قهوه، واقع در یکی از خانه های میراثی در محله تاریخی الفهیدی قرار دارد، و داستان عشق بین اعراب و قهوه را روایت می کند. و اینکه این دهکده در حال حاضر در خروجی جاده ۳۷ امارات متحده واقع شده است . در مجموع اینجا یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان به حساب میآید. اما شناختن بهترین مراکز خرید برای خرید هدایا و سوغاتی از دبی هم بحثی دیگر است. با رفتن به این پارک فوقالعاده محبوب که کنار آتلانتیس پالم قرار دارد، بهترین استفاده را از تعطیلات خود بکنید.

لگولند را باید یکی دیگر از پارکهای آبی محبوب در دبی دانست ک متعلق به به شهربازیهای زنجیرهای لگولند است. این محل یکی از محبوب ترین سواری های پارک است و خب دلیل خوبی هم برای آن دارد. نیز از دیگر قسمتهای این مجموعه آبی است که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست. این موزه در دو طبقه در منطقه الفهیدی دبی قرار دارد که در طبقه همکف آن انواع روشهای دم کردن قهوه و تاریخچه دم کردن قهوه در کشورهای مختلف آموزش داده میشود. این ساحل در دبی بسیار معروف بوده و به دلیل امکاناتی که دارد جزو بهترین و محبوبترین ساحلهای عمومی در دبی به شمار میرود. سینمای رایگان وافی مال به صورت رایگان و در فضای باز فیلم های مختلفی را پخش می کند که استفاده از این سینما نیز یکی از بهترین تفریحات رایگان دبی می باشد. گرچه در امارات متحده عربی پوشیدن لباسهای ساده و پوشیدهتر توصیه میشود، اما روال پوشیدن لباس در پارکهای آبی دبی آزاد است. اما به خاطر داشته باشید که در حد عرف آنجا پوشیدگی لباستان را رعایت کنید. در کنار خانواده و دوستان خود از آرامش و مناظر زیبای رودخانه آرام که خارج از برج ساحل (Beach Tower) قرار گرفته است، لذت ببرید. در کنار نهر دبی قدیمی ترین بخش دبی که تاجران اولیه به آنجا آمدند و خانه خود را راه اندازی کردند، موزه آل شیندقا بازدیدکنندگان را در فرهنگ و تاریخ امارات و خاورمیانه گسترده تر غرق می کند. گذرنامه ها و وسایل شخصی پدران بنیانگذار و یک صفحه نمایش لمسی تعاملی با شجره نامه آنها در بسیاری از نسل های گذشته جذاب است. برای کاهش هزینهها و صرفهجویی در مخارج این مسافرت هم میتوانید صفحه «سفر ارزان به دبی» را از وبلاگ قاصدک 24 مطالعه کنید. همچنین یک کتابخانه کوچک با بسیاری از متون تاریخی مرتبط با قهوه، مانند دایره المعارف یوهان فردریش فون فایفر، که بیش از 170 صفحه درباره قهوه دارد، وجود دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره خودرو در دبی وب سایت خود باشید.


[ بازدید : 14972 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 20:02 ] [ ناب نیوز ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]