چگونه معلم خصوصی زبان انگلیسی شویم



اکثر منابع مطالعاتی دانشجویان به زبان انگلیسی است و دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برای انجام کارهای تحقیقاتی لازم است مقالات علمی که اکثرا به زبان انگلیسی نوشته شده است را مطالعه کنند. جنبه دیگر مهم در آموزش زبان از دیدگاه روانشناسی تفاوتهای فردی بین زبان آموزان است به گونه ای که برخی از زبان آموزان برونگرا و برخی دیگر درونگرا ، برخی خجالتی و کم حرف و برخی هیجانی و کم حوصله هستند و بیشتر کارهای عملی را ترجیح میدهند . یکی از مهمترین مزایای کلاس خصوصی زبان به ویژه انگلیسی انتخاب سیلابسهای درسی با توجه به سطح پایه زبان متقاضی یادگیری زبان میباشد درست بر عکس کلاس های گروهی زبان که همه چیز بصورت روتین و از قبل برنامه ریزی شده تدریس میشود که این امر موجب زدگی زبان آموزان از شرکت در کلاس زبان میشود و ترجیح میدهند به جای یادگیری زبان هر کار دیگری را انجام دهند ولی سراغ کلاس زبان و کتاب زبان نروند. البته ناگفته نماند که معلمان زبان هم تدریس خصوصی زبان را به کلاسهای گروهی و پر جمعیت زبان هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ کیفیت آموزشی زبان ترجیح میدهند. اولویت و هزینه بیشتر کلاس خصوصی زبان بر کلاس گروهی زبان به خاطر زمان بیشتری است که مدرس زبان به دانشجوی زبان خود اختصاص میدهد و این کاملا طبیعی است که یک استاد زبان به کلاس های خصوصی زبان خود اهمیت بیشتری بدهد چرا که امروز این استاد بزرگوار زبان انگلیسی هم مانند دیگران در کشور عزیزمان ایران با مشکلات مالی رو برو هستند و باید مشکلات و مسائل زندگی خود را حل کنند تا با آمادگی کافی سر کلاس های زبان خود حاضر شوند و تمام و کمال به آموزش زبان فکر کنند.

دو ماه با مداومت و پشت سر هم زبان را بخوانید از یک سال مطالعه پراکنده بهتر است. حل تمارین بیشتر سر کلاس و زیر نظر استاد زبان که در رشد سریع زبان آموز تاثیری چشمگیر دارد چرا که مهمترین بخش آموزش زبان تمرین است. برگزاری کلاس خصوصی زبان و بطور کلی تدریس خصوصی زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در کیفیت آموزش زبان دارد و باعث رشد چشمگیر زبان آموز در مدت کوتاه میشود و زبان آموز هم از پیشرفت سریع خود و اینکه بالاخره میتواند انگلیسی صحبت کند خرسند خواهد بود. به عنوان مثال، در یک کلاس 15 نفره آموزشگاه زبان، به هر زبان آموز یک پانزدهم وقت برای صحبت کردن اختصاص داده می شود ولی در کلاس های تدریس خصوصی کل زمان کلاس در اختیار زبان آموز است و مسلما پیشرفت و یادگیری بهتر و سریعتر اتفاق می افتد. پس بهتر است ابتدا برای هموار شدن مسیر خود در یادگیری زبان از یک موسسه زبان خوب وقت مشاوره و تعیین سطح بگیرید و با یک مدیر آموزشگاه زبان خوب ملاقات داشته باشید و از وی بخواهید که در یادگیری زبان به شما مشاوره بدهد و پشتیبان شما در یادگیری زبان باشد.

اگر هدف شما یادگیری سریع و در زمان کم مکالمه زبان انگلیسی و گرامر زبان است، پسشنهاد می شود یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و فوق العاده را در کنار خودتان داشته باشید. اگر در جستجوی یک راهکار عالی و فوق العاده برای آموزش و یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی هستید و می خواهید مکالمه و گرامر زبان را در کمترین زمان یاد بگیرید، همراهی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب را پیشنهاد می کنیم. در صورتی که مایل باشید تا در یک محیط پیشرفته و فعال زبان یاد بگیرید، می توانید در آموزشگاه کیش ثبت نام کنید. اساتید کیش همگی جوان و تحصیلکرده هستند، بنابراین سطح کیفی کلاس ها واقعا بالا است. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به نسبت شهریه شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاهها بالاتر است اما مسلما بازدهی کلاس های خصوصی هم بسیار بیشتر است. شهریه کلاس ها اصلا مقرون به صرفه نیست.

بهعنوانمثال کارمندی که در اداره یا سازمان بزرگی مشغول به کار است یا دانشجویی که در حال تحصیل در رشته خاصی است در صورت پیشامد میتواند بهعنوان کاندیدی برای تدریس برای همکاران و یا همکلاسیهای خود در نظر گرفته شود. کلاسهای خصوصی زبان در موسسه سفیر به صورت حضوری در شعب سراسر کشور و به صورت آنلاین برگزار میشوند. دوره های این موسسه به صورت ترمیک، آیلتس و فشرده برگزار می شود. سعی کنید به صورت خلاصه جزوه ای از آن بردارید. اگر مایل به یادگیری زبان انگلیسی باشید، می توانید در دوره های کالج زبان دانشگاه فردوسی شرکت کنید. بهترین زمان برای شروع یادگیری مهارت زبان، همین امروز است، اما اگر می خواهید یادگیری خود را با برنامه ریزی پیش ببرید، بهتر است که ثبت نام کلاس های خود را زمانی انجام دهید که وقت کافی برای تمرین در خانه را داشته و می توانید به موقع در کلاس ها حاضر شوید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای زبان آموز وقت بیشتری در نظر گرفته می شود. مشکلات کاری، وقت کم برای مهاجرت، ددلاین برای ارسال مدارک به دانشگاههای خارج از کشور و مشکلاتی نظیر اینها باعث میشود تا افراد بخواهند طی زمان کوتاهی زبان را به خوبی یاد بگیرند و حرف بزنند که در این صورت تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از فشرده ترین شیوه های یادگیری زبان در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

اشخاصی که به صورت انفرادی کار می کنند می توانند مشکلات زیادی داشته باشند که شما باید از ریسک زمان ، هزینه و… به همین دلیل، در به اشتراک گذاشتن اشکالات خود، درخواست کمک و تمرین مهارتهای جدید در یک محیط انفرادی احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. در این راستا خود دانشجو امکان انتخاب استاد زبان خوب را ندارد چرا که چیز زیادی از آموزش زبان نمیداند و شناخت کافی نسبت به اساتید زبان ندارد ولی مدیر یک آموزشگاه زبان معمولا به راحتی میتواند بهترین استاد زبان را برای دانشجو انتخاب و اختصاص دهد چرا که اولا تخصص کافی در آموزش زبان دارد و سابقه ای درخشان در آموزش زبان و از سوی دیگر بیشتر اساتید مطرح زبان را میشناسد و مهمتر از همه فید بک کار آموزشی اساتید زبان آموزشگاه خود را میداند یعنی میزان رضایت دانشجویان زبان را از تک تک اساتید زبان در موسسه خود میداند . در کلاس های خصوصی زبان به دلیل ارتباط یک به یک بین استاد زبان و زبان آموز ارتباط موثرتری بین مدرس و زبان آموز ایجاد میشود، چرا که هم معلم و هم دانش آموز زمان لازم برای آشنایی با یکدیگر را دارند و مدرس زبان تک تک نقاط ضعف و قوت دانشجوی زبان خود را میداند و این امر زمانی که یک دانشجوی خانم با یک استاد زبان خانم کار میکند و یا یک دانشجوی آقا با یک استاد زبان آقا کار میکند بیشتر مشهود است چرا که راحت درباره مسائل خود صحبت خواهند کرد و محیط کلاس درس هم محیطی آموزشی تر است.

شرایط استخدام مدرس زبان انگلیسی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت در آلمان چیست؟ به طور مثال دانشجویی که قصد رفتن به یک کشور خارجی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس یا استرالیا و حتی قصد ادامه تحصیل در یک کشور غیر انگلیسی زبان مانند آلمان یا فرانسه را دارد باید آموزش های نامربوط به رشته و هدف خود را در کلاس مانند دیگران یاد بگیرد و یا اینکه یک تجار که قصد سفر تجاری و تجارت با دیگر کشورها مانند چین، دوبی، ترکیه یا اروپا را دارد باید اسم لباس ها و مواد غذایی را در کلاس یاد بگیرد که اصلا به آن نیازی نخواهد داشت. اگر می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید. سطح کیفی کلاس ها و اساتید بسیار بالا بوده و نتیجه مطلوبی را در پایان هر ترم دریافت خواهید کرد. در پایان مهم ترین نکته در یادگیری زبان به روز بودن می باشد.بسیار این نکته مهم است همیشه تلاش کنید تا به منابع به روز و روش های جدید دسترسی داشته باشید و آن ها بررسی کنید که کدام روش برای شما بهتر است.در ارتباط با این مقوله آموزشگاه زبان راستان همیشه با تجهیزات مدرن آموزشی و جدیدترین متد های روز دنیا در تلاش است تا پروسه یادگیری زبان را برای زبان آموزای عزیز همواره تر کند تا تجربه ای لذت بخش از یادگیری زبان را برای خود به ارمغان بیاورید.برای داشتن تجربه ای متفاوت از یادگیری زبان انگلیسی با مشاوران ما به صورت رایگان در تماس باشید.

سیستمهای آموزش زبان جدید مانند: تشکیل کلاس زبان صورت گروهی ولی آنلاین، دوره های زبان خصوصی آنلاین، تدریس خصوصی زبان انگلیسی تلفیقی و تدریس زبان در تلگرام اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی که طیف وسیعی از زبان آموزان را که مشکل زبمانی دارند را به خود جذب کرده است . دفترچه یادداشت کوچکی داشته باشید و هر قاعده جدید زبان انگلیسی ای که یاد می گیرید را همراه یکی دو مثال یادداشت کرده تا در فرصت های مناسب مرور کنید. توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! متریال آموزشی استفاده شده هم کیفیت بسیار خوبی دارد. دوره های دیگری مانند TESOL هم از دسته دوره ها و مدارک آموزش زبان انگلیسی است که برای کار در حوزه تدریس بسیار مفید می باشد. این کار به صورت موقت ممکن است برای کسب درامد مفید باشد ولی به هر حال اگر کار تدریس زبان انگلیسی را به عنوان کار اصلی خودتان میخواهید ادامه دهید در رابطه با شروع کردن آن کمی فکر کنید.

به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. عامل دیگری که می تواند باعث شود یک شخص در کار خودش پیشرفت خیلی زیادی نکند و به موفقیت های بزرگ نرسد این است که آن شخص روی یک کار متمرکز نیست و می خواهد چند کار را با هم انجام دهد. خیلی از دانشآموزان برای پیشرفت در یک درس از معلمهای خصوصی مباحث را فرا میگیرند. آموزشگاه زبان برتر از بهترین منابع آموزشی و بهروزترین فایلهای آموزشی و کتابهای درسی، برای تدریس در دوره خصوصی استفاده میکند و تقریباً بعد از هر جلسه آزمونی برای سنجش زبانآموز میگیرد و بدین ترتیب استاد متوجه پیشرفت و سطح توانایی و یادگیری زبانآموز میشود. علاوهبراین، این آموزشگاه ۲۲ شعبه در سراسر تهران و کرج دارد که دسترسی را برای زبانآموز راحتتر میکند. تمرکز شاگرد در کلاس خصوصی بشدت بالا بوده و به دلیل گروهی نبودن کلاس، معلم میتواند توضیحات کاملتر و بیشتری را به زبانآموز آموزش دهد.

در کلاسهای گروهی تمرکز بر تعدادی زبان آموز به غیر شما نیز هست. مثلا ایرانیها معمولا یادیگری لهجه آمریکایی برایشان راحت تر است چرا که بیشتر فیلمهایی که میبینند به لهجه امریکایی صحبت میکنند لذا بهتر است که بر روی یادگیری زبان با لهجه آمریکایی تمرکز کنند و فقط تفاوتهای لهجه آمریکایی با بریتیش را بشناسند که در بخش شنیداری به مشکل بر نخورند و یک انگلیسی با لهجه بریتیش را هم به راحتی بفهمند. بدون نگرانی از کمبود زمان راحت می توانید حرف بزنید و تلاش کنید منظور خودتان را برسانید. اگر می خواهید شیمی کنکور را بالای 90 درصد بزنید سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان بالای 90 درصد و یا صد در صد زده است. 5- در گفتگو با همکلاسی هایتان کاملا به زبان انگلیسی حرف بزنید. بنابراین بازارکار تدریس خصوصی برای شما به عنوان یک مدرس خانم موفق، از تهران به کل جهان گسترش پیدا می کند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با روشهای متفاوت و جدیدی توسط اساتید زبان و آموزشگاه ها انجام میشود و شاگردان با اشتیاق فراوان در این کلاسهای خصوصی زبان ثبت نام میکنند و به کلاس زبان میروند ولی مشکل اینجاست که کلاس آموزشی زبان برای اساتید زبان بصورت جدی و صحیح برگزار نمیشود و اگر هم برگزار شود معمولا اساتید زبان چون خود را کامل میدانند علاقه ای به شرکت در کلاسهای تربیت مدرس زبان نشان نمیدهند و حاضر نیستند برای یادگیری و تقویت زبان خود هزینه ای بپردازند و فقط به کسب در آمد فکر میکنند و این شده معضل آموزش زبان کشور. اگر درس حالت عملی دارد چنانچه بتوانید تمریناتی را طراحی کنید که شاگردهای شما خودشان انجام دهند باز یادگیری بهتر اتفاق می افتد. به عنوان مثال شما می توانید در کلاس آنلاین از هر جای دنیا استاد داشته باشید و در هر زمانی از شبانه روز هم کلاس برگزار کنید. اگر به هر دلیلی بیرون از مدرسه کلاس نمیروید، باید بیشتر تلاش کنید. در بازه زمانی کمی باید مکالمه خود را تقویت کنند. 9- گرامر خودتان را تقویت کنید. در کنار استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می توانید روش های دیگری را هم مد نظر داشته باشید تا زبان انگلیسی شما تقویت شود.


[ بازدید : 21195 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 1 آبان 1402 ] [ 22:40 ] [ ناب نیوز ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]