11 دلیل برای داشتن یک وب سایت




1- وب سایت کسب و کار شما را حرفه ای جلوه می دهد.

84 درصد از مصرف کنندگان امروزی بر این باورند که یک وب سایت کسب و کار شما را معتبرتر از کسب و کارهایی می کند که فقط پروفایل های رسانه های اجتماعی دارند. وب سایت شما همچنین مکانی عالی برای نمایش هر گونه گواهینامه های حرفه ای یا جوایزی است که شرکت شما دارد.

فراتر از آن، داشتن وب‌سایت شخصی به شما امکان می‌دهد یک آدرس ایمیل مارک دار (به عنوان مثال name@yourside.com) ایجاد کنید که سطحی از حرفه‌ای بودن را به تمام مکاتبات شما اضافه می‌کند، به خصوص اگر تا به حال از یک آدرس ایمیل شخصی استفاده شده برای تجارت دریافت کرده باشید.

علاوه بر این، برخی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ دیگر به کاربران اجازه نمی دهند از آدرس های شخصی ایمیل ارسال کنند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، به یک حساب ایمیل تجاری نیاز دارید.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد نمی کنند. یک وب سایت تمیز و مدرن که به طور مرتب به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، به شما اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان احتمالی بیشتر به شما اعتماد می کنند و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان دریافت می کنند. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.

حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی نیاز به یک وب سایت دارد - از طراحی ساده یک وب سایت گردشگری یک صفحه تا یک وب سایت کامل برای فروش محصولات خاص، مانند طراحی وب سایت لوازم آرایشی.

هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا حساب اینستاگرام با اطلاعات جعلی ایجاد کند و نام/آدرس و نمایه شما می تواند شبیه به شما باشد. بنابراین یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به گونه‌ای مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند، و اگر شغلی ندارید و به فکر ایجاد مکانی برای پورتفولیوی خود هستید، یا کار خود را به نمایش می‌گذارید، یا چیزی که نشان‌دهنده آن است. شما. هنگام جستجوی کار، آن را برای استخدام‌کنندگان بفرستید - راه حرفه‌ای‌تری برای متمایز شدن وجود ندارد. از جمعیت به جای داشتن یک وب سایت شخصی.

2. برای مشاغل محلی از نان شب بیشتر لازم است.

وب سایت ها بهترین گزینه برای مشاغل محلی هستند

اگر کسب و کار شما تا اینجا بدون وب سایت پیش رفته است، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید: آیا من برای کسب و کار خود به وب سایت نیاز دارم؟ اگر کسب و کار من در حال حاضر بدون آن موفق باشد چه فایده ای دارد؟

پاسخ کوتاه این است که هرگز زمان بهتر یا مهم تری برای سرمایه گذاری در یک وب سایت برای تجارت شما وجود نداشته است. وب سایت ها طیف گسترده ای از مزایا را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند و ارزش بیشتر این مزایا سال به سال مانند اینترنت به طور تصاعدی افزایش می یابد.

3- ارزش ماندگار ایجاد کنید

این وب سایت به گونه ای سازماندهی شده است که جستجوی شما را ببیند و در نتیجه نیازهای آنها را برآورده کند. اگر سئو را به درستی انجام دهید، وب سایت شما می تواند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی داشته باشد و حتی به میلیاردها نفر دسترسی پیدا کند.

4- اعتبار اجتماعی شما را افزایش می دهد.

وب سایت های بهینه شده می توانند در صفحه اول جستجوهای گوگل ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی شما است. همچنین مقایسه شما و هر تجارت یا پیشنهاد رقیب در صورتی که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند، آسان تر است.

اگر روی تبلیغات گوگل یا فیسبوک سرمایه گذاری کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوان اقدام برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های پاپ‌آپ داخلی و اعلان‌های وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند تا درگیر شوند و برگردند.

یک وب سایت را می توان در 24 ساعت شبانه روز، در هر روز از سال، از هر نقطه از جهان - حتی بعد از ساعات کاری، با در نظر گرفتن کسب و کار شما، مشاهده کرد. وب سایت ها دامنه دسترسی شما را افزایش می دهند و شما را بدون وقفه تبلیغ می کنند.

5- داشتن وب سایت باعث افزایش دید شما می شود.

داشتن یک وب سایت باعث افزایش دید می شود

یک وب سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که برای خرید می‌روند، زیرا از طریق ایمیل، آگهی فیسبوک یا پست اینستاگرام به آنجا هدایت شده‌اند.

شاید آنها می خواهند ایمیل های شما را دریافت کنند و به همین دلیل از وب سایت شما بازدید می کنند. وقتی شخصی به ملک شما می‌رود و روی پین Google Maps شما کلیک می‌کند، با قیمت‌ها یا منوها به وب‌سایت شما منتقل می‌شود.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک می کنند تا کد کوپن دوره جدید آنلاین شما را دریافت کنند.

چه کسب و کار شما آنلاین باشد و چه آفلاین، تمام تلاش های بازاریابی شما منجر به صفحه وب خیره کننده و آموزنده شما می شود. مدیریت کمپین ها زمانی آسان تر می شود که همه چیز به یک وب سایت متصل و مشترک باشد. بنابراین داشتن وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

6- ایجاد وب سایت ساده تر و ارزان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ساختن یک وب سایت به آسانی سابق نیست. اگر فکر می‌کنید که برای ایجاد یک وب‌سایت شگفت‌انگیز، باید در فن‌آوری طراحی وب متخصص باشید، یا تیمی از مهندسان و یک طراح وب حرفه‌ای داشته باشید که شماره‌گیر سریع می‌کنند - خوشحالم که بگویم - اشتباه می‌کنید! برای آشنایی با مزایای طراحی وب اینجا کلیک کنید.

ایجاد یک وب سایت و استفاده از فروشگاه ساز ما هرگز آسان نبوده و نیازی به کدنویسی نیست. اگر یک سازنده وب سایت مانند وردپرس انتخاب می کنید، یک دامنه (ثبت شده و پیکربندی شده) انتخاب کنید، یک قالب وب سایت حرفه ای طراحی شده، سازگار با موبایل و بهینه سازی شده را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و می توانید آن را با کشیدن و رها کردن جابه جا کنید. ویرایشگر.

وردپرس محبوب ترین راه برای ساخت یک وب سایت است و قدرتمندترین سازنده وب سایت برای نرم افزارهای پایه 100٪ رایگان است. اگر یک قالب وردپرس رایگان مانند Neve یا Hestia و یک وب سایت ارزان نصب کنید، می توانید با کمی شروع کنید.

7- امکان فروش آنلاین 24 ساعته

امکان فروش آنلاین 24 ساعته

داشتن یک وب سایت و طراحی پورتال به این معنی است که کاربران می توانند به راحتی در هر زمان به محتوای شما دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، مهم نیست زمانی که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، به نوعی همیشه در تماس هستید و می توانید با علامت "بسته" خداحافظی کنید. در این قسمت در مورد پورتال ها صحبت کردیم، اما اگر با پورتال ها آشنایی ندارید و نمی دانید چه هستند، توصیه می کنیم مقاله قالب وردپرس ژاکت ما در مورد پورتال ها را مطالعه کنید تا بقیه داستان را بهتر متوجه شوید.

در دسترس بودن ثابت به افزایش قابل توجه بازاریابی و فروش کمک می کند و این امر به ویژه برای شرکت های تجارت الکترونیک صادق است. این گامی به سوی خدمات و ارتباطات بهتر به مشتریان است. به خصوص اگر چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را در وب سایت خود فعال کنید، می توانید مشکلات مشتریان را در زمانی که بیشتر به آنها نیاز دارند حل کنید.

8- بررسی سایت شما انجام شده است.

این دو جنبه دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در وب سایت شماست. شما نمی توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. تمام دارایی های شما باید با دارایی های دیگران برابر باشد.

اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راهی برای رفتن است. آزادی کامل طراحی وب سایت و فروشگاه به شما این امکان را می دهد که برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت خود را نشان دهید. اگر تفاوت وب سایت یک شرکت و فروشگاه را نمی دانید و نمی دانید، توصیه می کنم برای درک بقیه ماجرا، مقالات مربوط به آن را مطالعه کنید.

مدیریت تصاویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به تصاویر و طرح‌بندی نیست. شما تصمیم می گیرید چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، می توانند فضای وب سایت شما را به اشتراک بگذارند.

اگر گالری یا نمونه کار دارید، این فرصت شماست تا آن را خلاقانه به نمایش بگذارید. همچنین می توانید هر زمان که بخواهید همه چیز را در وب سایت خود دوباره طراحی و تغییر دهید و حتی در صورت نیاز یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

در طرف دیگر "کنترل کامل" یک صفحه وب چند رسانه ای است شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم ها می آیند و می روند، وب سایت شما می تواند برای همیشه زنده بماند. علاوه بر این، هر کاربر اینترنتی می تواند تعامل داشته باشد

9- مدیریت وب سایت ژاکت آسان است.

مردم بر اساس اعتماد خرید می کنند. به همین دلیل است که آنها قبل از تصمیم به خرید، سال ها را صرف بررسی بررسی های آنلاین محصول می کنند. وب سایت شما راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان و نشان دادن توانایی صحبت کردن به آنها است.

در واقع، بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان امروزی معتقدند که داشتن یک وب سایت اعتبار بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. اجرای بد می تواند باعث شود مردم مشروعیت کسب و کار شما را زیر سوال ببرند.

10- وب سایت خدمات مشتریان را بهبود می بخشد.

وب سایت راهی سریع برای کسب و کارها برای ارائه محصولات یا خدمات خود به مشتریان بالقوه است. اگر نظرات مشتریان یا نظرات محصول را در نظر بگیرید، امتیاز اضافی اضافه کنید، زیرا این کار باعث افزایش اعتبار و افزایش نرخ تبدیل می شود.

داشتن یک وب سایت با طراحی خوب زمان لازم برای فروش را کاهش می دهد. شما مجبور نیستید به سؤالات عمومی مانند مکان و ساعات کار پاسخ دهید - همه اینها در وب سایت شما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که معامله را ببندید!

11- وب سایت به شما امکان رقابت (حتی بزرگسالان) را می دهد.

این سایت به شما امکان رقابت با آن را می دهد

مهم نیست که تجارت شما چقدر بزرگ می شود، یک عدد وجود دارد که نمی توانید نادیده بگیرید - چرخه ارزش مشتری شما. برای اینکه تعداد فروش خود را در حال رشد نگه دارید و موفقیت خود را تقویت کنید، به یک جریان ثابت از سرنخ های جدید نیاز دارید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که مشتریان خود را به راحتی شما را پیدا کنند. یک مطالعه اخیر نشان داد که افراد به طور متوسط ​​6 ساعت در روز را آنلاین می گذرانند.

جای تعجب نیست که چرا گوگل اغلب اولین جایی است که مردم به دنبال محصولات یا خدمات جدید می گردند. داشتن یک وب سایت بهینه شده حضور دیجیتالی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا مشتریان جدید و منظم را جذب کنید. همچنین به شما امکان رقابت با سایت های دیگر را می دهد.


[ بازدید : 5607 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 21 مهر 1402 ] [ 10:52 ] [ ناب نیوز ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]